Åpen skole 30.januar

Åpen skole 1

Lambertseter videregående skole inviterer alle 10.-klassinger og foresatte til Åpen skole torsdag 31. januar. Dette er en flott mulighet til å se hva vår skole kan tilby deg som elev!

Du blir møtt av våre elevguider som har veldig lyst til å vise deg den flotte skolen vår. Du vil få muligheten til å hilse på Lambert-elevene, lærerne og ledelsen. Gjennom et bredt utvalg av aktiviteter vil du få en smakebit på hvordan livet som Lambert-elev er, både med tanke på undervisning og elevmiljø.

Lambertseter tilbyr to utdanningsprogram: Studiespesialisering og idrett. Og det er mulig å velge fag på tvers av programmene. Hos oss skal du både lære og trives godt!

Vi gleder oss til å møte deg, og hvem vet, kanskje vi sees første skoledag til høsten også? Velkommen!