Brev fra kantinesjefen

Kantina

"En god kantineordning er noe elever og lærere verdsetter svært høyt. Vi ønsker at våre gjester skal føle seg sunne og i balanse etter at de har inntatt et måltid i skolens kantine. Kostholdet har stor betydning for folks helse, og hva man spiser påvirker konsentrasjon og produktivitet på skolen.

Vårt utvalg i våre salgsdisker er basert på over 12 år med erfaring fra drift av skolekantiner. Vi tar allikevel i mot innspill av alle slag, vi setter pris på elevenes engasjement! Flere og flere har behov for spesialkost: er du en av disse, la oss lage maten for deg! Gir du oss beskjed en time i forkant, skal vi prøve å få maten din klar til neste pause.

Etter noen måneder her på Lambertseter, må vi medarbeiderne i kantinedriften virkelig skryte av elevene.  Vi setter svært stor pris på deres hyggelige fremtreden og at dere liker å ha det ryddig, pent og rent rundt dere. Dette står det stor respekt av. Takk til dere alle!

Vi beklager oppriktig at vi enkelte dager har blitt utsolgte for dagens varmrett. Vi prøver virkelig å unngå dette. Når hele skolen har bestemt seg for å besøke kantina, blir det også fort kø. Vi gjør vårt ytterste for at dere alle skal få mat så fort som mulig. Vi tar både kontanter og kort, og vi oppfordrer alle til å ha dette klart ved betaling, så hjelper dere oss med fortgang i køen.

De dagene vi setter frem tilbehør til dagens rett, er dette til de som har kjøpt dagens rett, ikke til andre. Vi ber om at dette respekteres.

Selskapsservice ønsker heller ikke å kaste mat, og tilbyr derfor alle brødprodukter og eventuelle rester av dagens varmrett til halv pris de siste 15 minuttene før vi stenger. Slik sparer vi miljøet, og dere sparer penger!

Har du noen spørsmål, ta kontakt med Frodè i kantina, eller besøk vår hjemmeside www.selskapsservice.no.

Vi sees!

Med vennlig hilsen Frodè."

Åpningstider:

Mandag, onsdag og fredag er kantina åpen til klokken 14.45.

Tirsdag og torsdag er kantina åpen til klokken 14.15.