Digital skole uke 4

Åpen skole 2020

Siste oppdatering:

Utdanningsetaten har gitt de videregående skolene tillatelse til å stenge skolene mandag. Dette for å gi elevene tid til å hente nødvendig utstyr og gi lærerne tid til å legge om sine planer til heldigital undervisning.

Ledelsen på Lambertseter vgs har drøftet denne muligheten med elevrådets leder og tillitsvalgte for ansatte. Vi har etter dette besluttet å gi elevene studiedag på mandag. Elevene får da en mulighet til å bruke tiden til å hente nødvendig utstyr, og å jobbe med det man individuelt føler behov for.

Som vi før har gitt informasjon om vil skolen være oppe i et begrenset tidspunkt både søndag og på mandag. Se lenger ned i saken. Vi har fått spørsmål om og undersøker nå muligheten til å gi elever tilgang til Brettboka (som vi gjorde i vår). Vi vil komme tilbake med mer informasjon om dette.

Vi håper for alle dere flotte Lambertelever at dere nå tar vare på dere selv og medelever ❤️ og at dere holder dere friske!

Første oppdatering:

Videregående skoler skal i uke 4 kun ha digital undervisning. Etter dette skal vi være forberedt på å gå tilbake til rødt nivå.

Skolen vil åpne dørene

For at elever skal kunne hente utstyr de trenger til heldigital skole i uke 4, vil vi holde skolebygget åpent:

• Søndag 24. januar mellom kl 10.00 og 14.00
  • Mandag 25. januar mellom kl 07.30 og 12.00

Vi oppfordrer alle som har muligheten, om å unngå offentlig kommunikasjon. Det er viktig at alle som må ta buss og bane, bruker munnbind og holder god avstand til andre.

Informasjon om hvordan dere skal arbeide i de forskjellige fagene den kommende uken, vil dere få fra faglærerne deres. Vi ber om forståelse for at det vil ta noe tid for lærerne å gjøre om på planene som er laget, og dere kan ikke forvente å få informasjon om dette i helgen.

Vi deler informasjon med dere fortløpende og så raskt vi kan. Ledelsen kommer til å fortsette med å dele informasjon på Teams - så sett på varsling og følg med der 👍

PS: Bildet er tatt for akkurat ett år siden, på arrangementet ÅPEN SKOLE 2020. Årets ÅPEN SKOLE blir HELDIGITAL torsdag 28.januar kl. 18.00. Vi gleder oss.