Heldigital skole frem til påske

Tomme klasserom grunnet Koronaviruset

Byrådet informerte i kveld om at videregående skoler skal ha heldigital skole til over påske. Dersom smittesituasjonen tillater det, skal vi tilbake til rødt nivå fra tirsdag etter påskeferien.

Selv om skolen stenger er alle rådgiverne våre lette å få tak i hvis du trenger noen å snakke med! Både skolehelsetjenesten og skolepsykolog har også åpent ❤️

Alle elever har studiedag tirsdag - heldigital skole fra onsdag

Bygget er åpent på tirsdag slik at alle kan hente nødvendig utstyr mellom kl 09:00 og 15:00.

Dersom du har behov for hjelp med PC’n din, er Helpdesk åpen både tirsdag og onsdag mellom kl 10 og 14. Fra torsdag gjør dere IKT-avtaler over teams.

Lengre storefri i hjemmeskolen

Elevrådsstyret har vært veldig tydelige (på vegne av alle elevene) på at dager med digital skole er veldig slitsomme uten en god pause midt på dagen. Vi går derfor tilbake til den gamle «normale» timeplanen vår. Nå vil storefri igjen være på 55 minutter, fra 11.35 - 12.30. Dette vil gjelde så lenge skolen har hjemmeundervisning eller er på gult nivå. Når vi skal tilbake til rødt nivå vil skolen ha korte storefri på 25 minutter:

Nå ønsker jeg alle sammen lykke til i heldigital skole de neste to ukene, så ses vi over påske! ❤️

Mvh Siv, rektor

PS: Bildet er tatt 12.mars 2020 på ettermiddagen. Håper vi kan vende fortere tilbake til skolen denne gang :)