Heldigitale frem til jul

Fancy Friday 2021

Onsdag bestemte Byrådet i Oslo at alle elever skulle ha digital skole fra og med fredag. Det betyr at vi skal ha digital hjemmeskole fra og med fredag og frem til juleferien.

Etter jul vet vi ikke om det blir rødt nivå eller digital skole helt ennå. Vi har lagt en plan for begge deler. På rødt nivå vil alle klasser deles inn i to kohorter, og disse to gruppene får navnene «lilla» og «rosa». Elevenes kontaktlærer skal ha gitt informasjon om hvilken kohort elevene tilhører. Planen de neste dagene vil se slik ut:

• Mandag 20.desember: Heldigital skole etter vanlig timeplan
  • Tirsdag 21.desember: Heldigital juleavslutning (kontaktlærer avtaler med sine klasser)
  • Mandag 3.januar: Planleggingsdag for lærerne. Fridag for elevene.
  • Tirsdag 4.januar: Hvis det er rødt nivå skal rosa gruppe på skolen og lilla ha digital undervisning.

Jeg sender varme tanker til dere kjære elever og foresatte. Og håper dere tar vare på dere selv og hverandre i den digitale skolen. Dere har jo etterhvert fått en del erfaring på hva som er bra og hva som er vanskelig med den hverdagen som venter dere nå. Hjelp hverandre til å skape det beste ut fra de forutsetningene vi har ❤️

En stor virtuell klem til alle,

Siv

PS: Bildet er fra temadagen "Suit up" høsten 2021.