Karriereuker på Lambert

Verdensdagen for psykisk helse, med hele E-team
De kommende to ukene vil ulike utdanningsinstitusjoner presentere seg selv på skolen vår. Noen deltar fysisk, men de fleste deltar digitalt:

Studier oppsett 2022.png
Elevene vil i de kommende ukene få anledning til å heve blikket og tenke framover, gjerne drømme litt, men også være realistiske til videre valg, bruke både hjernen og hjertet.

Universitetetsturneen arrangeres av UiO, og inkluderer alle universitetene i Norge. Så onsdag 19.januar vil elevene våre få anledning til å bli enda bedre kjent med: Universitetet i Oslo, Universitetet i Bergen, Universitetet i Stavanger, Universitetet i Agder, Universitetet i Sørøst-Norge, OsloMet, NMBU, NTNU, Nord universitet, Universitetet i Tromsø.

Skolens rådgivere vil fram til 15. april jobbe aktivt med videre karriereveiledning slik at elevene skal være godt rustet til å ta et karrierevalg 😄👍

PS: Bildet er fra verdensdagen for psykisk helse 2021. Der rådgiverne og skolehelsetjenesten overrasket elevene med kakao på morningen :)