Ny miljøarbeider på Lamba

Eivind, vår nye miljøarbeider

"Hei, jeg heter Eivind! For de som ikke vet hvem jeg er, skal jeg være miljøarbeider ved skolen ut semesteret. Jeg kommer til å være et sted mellom lærere, rådgivere og deg som er elev her. Håper å bli kjent med så mange som mulig den korte tiden som er igjen før sommerferien! Jeg har sett at sjakk og bordtennis er populært her. Det er kult, da jeg liker begge aktivitetene.

Livet består av oppturer og nedturer. Innimellom kan det føles tungt og urettferdig! Da er det godt å ha noen å prate med. Av ulike grunner er det ikke alt vi ønsker å dele med familie og/ eller venner. Å støtte de som måtte befinne seg her, tenker jeg er noe av det viktigste jeg kan bruke tid på. Er det noe du er usikker på, eller om du lurer på noe, er det bare å si fra. Kanskje vi klarer å finne ut av det.

Jeg har taushetsplikt, så fortrolige samtaler blir mellom oss"