Vi bidrar til forskning på NTNU

Lambert Lounge

Lambertseter har takket ja til å delta i forskningsprosjektet til NTNU under ledelse av professor Lise Sandvik Vikan.

Alle elevene vil derfor få tilsendt denne lenken på Skolemeldingsappen i morgen:

Til elever; Forespørsel om å delta i forskningsprosjekt - hjemmeskole under Covid-19, 2020

Til deg som er elev i videregående skole

Du er i ferd med å avslutte et skoleår der undervisning og læring plutselig ble nettbasert! Vi ønsker at du deltar i en studie som gjennomføres av Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet (NTNU).

Formålet med undersøkelsen er å få kunnskap om hvordan du har opplevd skolen i de siste månedene. Din mening og erfaring blir viktig for at vi kan lære mer om god undervisning og særlig rettferdig vurdering også i fremtiden.

Du vil være anonym og det tar ca. 10 minutter å svare. Vi ber deg svare så snart som mulig, og senest innen 12. juni.

Trykk på lenken for å få mer informasjon og for å delta i forskningsprosjektet.

Lærerne og ledelsen har også svart på undersøkelser tilknyttet hjemmeskole.

Takk for deltagelsen :)