Arrangementet vil finne sted tirsdag 14.juni på Chateau Neuf.
Vi har plass til 900 i salen. Det vil si at hver avgangselev kan ta med inntil 2 foresatte.
Programmet vil bestå av taler, kulturinnslag, hedringer og avtakking av elever.
Husk å være i god tid da det det er mange som skal ta plass i salen.
Elevene skal møte kontaktlæreren sin senest kl. 17.15. Dørene til salen åpner klokken 17.30 for foresatte.
Arrangementet starter akkurat kl. 18.00, og da bør alle gjester ha funnet plassen sin. Arrangementet vil vare i ca 2 timer og 15 min.
Det blir ikke servering i forkant av arrangementet så ta gjerne med en drikkeflaske.
Arrangementet vil dessverre ikke bli streamet.
Skolen vil ha en fotograf som tar bilder underveis, disse bildene blir publisert på skolens Facebook-side dagen etter arrangementet. Bildekavalkaden vil bli lagt ut på skolens hjemmeside i ettertid.