Fagkonferanse VG1

Samtalene vil foregå digitalt på Teams gjennom brukeren til eleven. Det er satt av 10 minutter til hver samtale. Formålet med samtalen er at foresatte og eleven skal få et bilde av hvor eleven står faglig, og få noen tips til hva eleven bør arbeide med for videre faglig utvikling.

Det vil sendes ut en tekstmelding med lenke til påmelding tirsdag 29. november etter lunsj til alle elevene. Påmeldingen er åpen til og med torsdag. Dette er et tilbud til foresatte, vi oppfordrer likevel sterkt til at eleven også er med i denne samtalen.

Erfaringsmessig er det mange som ønsker å snakke med faglærer, så det kan hende at tidene til noen faglærere reserveres tidlig. Hvis foresatte og elever av ulike årsaker ikke har elevens Teams tilgjengelig på tidspunktet dere reservert, send en melding til faglærer.

Spørsmål til selve arrangementet kan dere sende på e-post til Lambertseter videregående skole Postmottak postmottak.lambertseter.vgs@osloskolen.no